FreeSHRJ.IR , شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
ثبت دامنه ALESSANDRO-DELPIERO
 
درباره وبلاگ


JUST DELPIERO


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ALESSANDRO-DELPIERO
THE KING OF TUREN

 

این بازی از سری رقابت های سري آ ایتالیا؛ فصل 2012-2011؛ دور برگشت و از هفته سي و دوم آن برگزار گرديد.

نتیجه این بازی دو بر يك به نفع يوونتوس خاتمه يافت.

گل های این بازی برگرفته شده از شبکه JSC Sport ،با کیفیت SD ،گزارشعربي و با فرمت ٌWMV قرار داده شده است.

شما کاربران گرامی می توانید گل های این بازی را از لینک مستقیم و با سرعت 4MB/s و یا لینک های کمکی دانلود نمایید.

 

درادامه مطلب
 

 

juv.lxb.ir

ادامه مطلب ...


 هر از گاهی یک بازیکن با خصوصیات خاص خود تبدیل به ستاره ای فراموش نشدنی در دنیای توپ گرد می شود، هر از گاهی همین ستاره با ادامه رفتار منحصر به فردش در قلب تک تک هواداران ان تیم رخنه می کند و تبدیل به یک اسطوره و الگویی تمام عیار میشود، ستاره ای که در دنیا او را معرفی کننده تیمش می دانند، ستاره ای که تبدیل به شناسنامه ان تیم می شود و نامش همواره در کنار تیمش برده میشود. 


حالا تصور یوونتوس بدون این ستاره دشوار است، بدون اسطوره شدن و بدون شماره ده همیشگی. پیراهنی که برای 16 سال بر تن پرچم داری بود که همواره وفاداری خود را به این تیم نشان داد، پیراهنی که تنها فصل گذشته بیش از 12 هزار فروش داشت و حالا نه تنها الکس بلکه یووه نیز علاقه ای به کنار گذاشتن ان ندارد. 

پیراهنی که بر تن بزرگان تاریخ این تیم همانند بونیپرتی، سیووری، هنسن، کاپلو، پلاتینی و باجو بود و در نهایت به دل پیرویی رسید که به تمام معنا شایستگی این شماره را داشت.

کسی که تمام رکوردها را با این شماره از ان خود کرد تا در حیات بیانکونری جاودانه شود، اما تنها رکوردها برای جاودانگی کافی نیست، او به تیفوسی های این تیم وفادار ماند و این گروه را با تمام وجود ستود، او به این پیراهن عشق ورزید، همان پیراهنی که او از ان محافظت کرد، در همین 19 سال از او محافظت کرد تا 17 سال شماره دهی یووه با اسکودتو به پایان رسید.

حالا بانوی پیر باید با شماره " دهی " تازه قدم به میدان گذارد، شماره دهی که وارث بزرگان یوونتوس باشد. نام هایی مطرح می شود از شایعه تا واقعیت و از یک حدس تا یک تصمیم واقعی . اما دو بازیکن بیش از هر مهره دیگر شانس پوشیدن این شماره خاص را دارند، کلودیو مارکیزیو و سباستین جووینکو . هر چند که جان لوئیجی بوفون نیز در پایان فصل گفت شماره ده را او خواهد برداشت و مدتی ست که این گفته تبدیل به یک شایعه پررنگ شده .

اما کلودیو و سباستین، دو مهره یوونتوسی که از تیم های پایه راهی ترکیب اصلی شدند، دو مهره ای که این بار الگوی دوران کودکی شان الساندرو دل پیرویی بود که حالا باید وارث اش شوند. یکی چنان رشد کرد و مارکیزیو شد که از هر نظر بیش از رقیب تازه واردش به الگوی و هم تیمی این سال های اخیرش نزدیک است و دیگری سباستین جووینکویی ست که همچنان در حال رشد و بزرگ شدن است و از نظر اخلاقی هیچ شباهتی به اسطوره ندارد.

مطمئنا الکس از راه دور به وارث اینده خود توجه دارد، مطمئنا برای او نیز دیدن نام اینده شماره " ده " تیمی که همیشه به ان وفادار ماند مهم است و مطمئنا از دیدن نام کلودیو مارکیزیو بیش از نام سباستین جووینکو استقبال خواهد کرد. مارکیزیویی که در حال حاضر تنها بازیکنی ست که شایستگی پوشیدن شماره " ده " یووه را دارد. 

زمانی که دل پیرو و جووینکو در کنار هم بازی می کردند، به یک باره از سبا به عنوان وارث الکس نام بردند، لقبی که برای یک جوان بی تجربه بزرگ تر از انی بود که شایستگی اش را داشت. هضم این نکته برای او دشوار بود و همین مسئله او را از پیشرفت دور و راه را برای کنار گذاشته شدن از یووه به دلیل عدم تجربه لازم برای بازی کردن و حضور در ترکیب اصلی یووه باز کرد.

حالا با رفتن دل پیرو او به یوونتوس بازگشته و بحث بر سر شماره " ده " اینده یووه به شدت بیشتر اغاز شده. این تصمیم از سوی سران مجموعه باید با دقت و هوشیاری بسیار زیادی گرفته شود. 

تصمیمی که این بار به سران بانوی پیر توصیه می شود پس از رفتار زننده ای که با الساندرو دل پیرو، کاپیتان شان در فصل 2011 داشتند برای بیشتر زنده نکردن این حرکت دست به اشتباه دیگر و بزرگ تری نزنند و برای حداقل یک سال از دادن شماره " ده " به هر بازیکنی جلوگیری کنند. 

یک فصل به شماره " ده " خود استراحت بدهند تا جانشینی شایسته برای الکس پیدا کنند، جانشینی که شاید پس از نمایش خوب سبا به او داده شود و این بار هیچ مخالفتی دیده نشود. 

مطمئنا اگر جووینکو امسال با این شرایط پیراهن سابق پینتوریکیو را بر تن کند همانند فصلی که از او به عنوان وارث اله یاد کردند توان هضم مسولیت این وظیفه را نخواهد داشت و یک بار دیگر ناکام خواهد شد، زیرا همواره از او نه تنها به عنوان جانشین دل پیرو بلکه به عنوان وارث شماره ده الکس نیز نام می برند که می تواند تمرکز او را برای حضوری مقتدرانه در ترکیب یووه برهم زند.

به هر حال تصمیم نهایی با سران یوونتوس است، تصمیمی که می تواند ارزش زیادی برای هواداران داشته باشد، هوادارانی که می خواهند جانشین اسطوره شان الکس را ببینند و از او راضی باشند. کسانی که در طی سال های اخیر همواره ستاره ای را با این پیراهن دیدند که همیشه به خواسته های انان پاسخ مثبت می داد و همیشه از پیراهنی که بر تن داشت محافظت می کرد، کسی که بیشترین گل ها را برای شان زد و بهترین ها را به انان هدیه کرد.

پس حالا که او در زمین نیست تا یک بار دیگر بهترین ها را به ما هدیه دهد، ما به او هدیه ای دهیم، به او که این بار کنار هواداران نشسته و از بیرون و از جایی که ما همیشه او و هم تیمی هایش را می دیدیدم، یووه را می بیند، بهترین را برای شماره " دهی " بانوی پیر انتخاب کنیم زیرا الکس همواره شایسته بهترین هاست، او که از اولین حضور تا اخرین حضورش همواره بیانکونری ماند. الکسی که با خنده امد و با شماره دهی همراه با اشک رفت.

 
juv.lxb.ir


 
   
 
 


کدهای تبلیغات شما

{$post['signature']}
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما
نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
ابزار چک کردن ادرس سایت
-
سایت خدماتی هنری نایت اسکین
FreeSHRJ.IR , شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول