FreeSHRJ.IR , شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
ثبت دامنه ALESSANDRO-DELPIERO
 
درباره وبلاگ


JUST DELPIERO


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 237
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 72480
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ALESSANDRO-DELPIERO
THE KING OF TUREN

کلیپ دلپیرو بهترین گلزن تیم یوونتوس را که با گلهای تماشایی و حساس خود توانسته جایگاه ویژه ای در بین دوست داران تیم یووه بدست آورد را برای شما قرار داده ایم. کلیپ گلهای دلپیرو شامل گلهای بی نظیر این مهاجم ۱۷۳ سانتی متری برای تیم ملی ایتالیا و تیم یوونتوس است که هر ببیننده ای را به تحسین وا می دارد. کلیپ های دل پیرو تاثیرات او در قهرمانی ایتالیایی ها در جام جهانی ۲۰۰۶ را نشان میدهد.

الکساندر که جز لیست بهترین بازیکنان قرن یا همان لیست صد پله قرار گرفته هم اکنون نیز یکی از آماده ترین مهاجمی سری آ ایتالیا به حساب می آید. دلایل انتخابش دراین لیست را در کلیپهای دلپیرو یا همان کلیپ های و تکنیک حرکات دلپیرو مشاهده کنید. با اینکه او قامت کوتاهی دارد ولی بسیار خلاق است، پاسهای گل زیادی می‌دهد و گلهای فراوانی نیز به ثمر میرساند و فقط یک گلزن صرف نیست. او که در مقاطعی به عنوان بهتری بازیکن سال ایتالیا انتخاب شده است از ضربات ایستگاهی خوبی برخوردار است.

 ادامه مطلب 

juv.lxb.ir

ادامه مطلب ...


 کلیپ الکساندر دلپیرو بازیکن افسانه ای تیم ملی ایتالیا و تیم یووه را که بی شک از تاثیر گذار ترین بازیکنان تاریخ این دو تیم است را برای شما مهیا کرده ایم. کلیپ گل دل پیرو توانایی های این مهاجم ریز نقش را نمایش می دهد. او با وجود آنکه فقط در تیم یوونتوس به دنیای حرفه ای فوتبال قدم گذاشته است ستاره برزیلی رونالدینهو از وی به عنوان الگوی خود نام برده ‌است حقیقتی که در کلیپ دل پیرو نمایان است.

 

کلیپ های دلپیرو که او را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان پنجاه سال اخیر اروپا لقب داده اند حتما ببینید. دل پیرو در تعدادی از کلیپهای دلپیرو به عنوان مهاجم کمکی بازی می‌کند ولی گاهی هم در پست تره‌کوارتیستا یعنی بازیکن خلاق پشت دو مهاجم مورد استفاده قرار می‌گیرد. با اینکه او قامت کوتاهی دارد ولی بسیار خلاق است.

ادامه مطلب

juv.lxb.ir

ادامه مطلب ...


 
   
 
 


کدهای تبلیغات شما

{$post['signature']}
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما
نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
ابزار چک کردن ادرس سایت
-
سایت خدماتی هنری نایت اسکین
FreeSHRJ.IR , شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول