FreeSHRJ.IR , شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
ثبت دامنه ALESSANDRO-DELPIERO
 
درباره وبلاگ


JUST DELPIERO


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 805
بازدید کل : 72289
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ALESSANDRO-DELPIERO
THE KING OF TUREN

 
http://www.juventus.fr/news/news_images/10luglio2010_del_piero1.jpg

 

 
شايد اين اخرين قرداد او با يوونتوس باشد اما اخرين قرداد دوران بازيگري كاپيتان نيست. هميشه اين نگراني وجود داشت كه الساندرو دل پيرو اسطوره بيانكونري با پيراهن اين تيم از دنياي فوتبال خداحافظي نكند و حالا به نظر مي رسد با توجه به شرايط امادگي اين بازيكن و علاقه اش به ادامه بازي شاهد به وقوع پيوستن اين احتمال باشيم. 

دل پيرو كه چندي پيش قرارداد يك ساله اش را با يووه تمديد كرد در مراسم افتتاح مدرسه فوتبال با نام « به مدرسه با قهرمانان » شركت كرد و از احتمال پيوستن به تيمي امريكايي پس از اتمام قردادش با « بانوي پير » خبر داد

به ادامه بازي فكر مي كنم هر چند كه بايد ببينيم چه پيش مي ايد اما رفتن من به امريكا غيرممكن نيست، اين كشوري است كه به ان علاقه دارم و با رفتن به اين كشور مي توانم بازي تيم ليكرز را نيزاز نزديك ببينم.

از الكس در خصوص رمز ماندگاري اش در سطح بالاي فوتبال سوال مي كنند و او پاسخ مي دهد" براي من ديدن و به دست اوردن انچه كه در ميادين قهرماني وجود دارد جذاب است بنابر اين براي رسيدن به ان تلاش مي كنم. اما مربي اينده يووه و اينكه ايا كونته مربي يوونتوس مي شود؟« هر كس مربي فصل اتي يووه باشد من خوشحال خواهم شد.» و به او چه خواهيد گفت؟« به يوونتوس خوش امدي "
juv.lxb.ir


 


http://www.aicfoto.com/ImageMedium.ashx?id=204499
 
کاپیتان نخستین مهره ای ست که ورود انتونیو کونته را به باشگاه یوونتوس تبریک و خوش امد می گوید. الساندرو دل پیرو در سایت شخصی خود و صحفه فیس بوک اش به انتونیو کونته خوش امد گفت و از دل نری به خاطر زحماتش تشکر کرد. 

" از امروز یوونتوس مربی جدیدی دارد، قبل از هر چیز از جیجی دل نری خداحافظی و تشکر می کنم. بار دیگر کونته را می بینیم، برای ارزو می کنم که مدت مدت طولانی همراه با پیروزی در یووه بماند. خوش امدی به یووه انتونیو، خوش امدی آقای کونته "

 

 

juv.lxb.ir


صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد

 
   
 
 


کدهای تبلیغات شما

{$post['signature']}
نام و نام خانوادگی :
ایمیل:
شماره تماس :
آدرس سایت :
نام شهر شما :
نحوه ي آشنايي شما با ما :
عنوان پیغام:
پیغام :

ابزار تماس با ما
نایت اسکین-ابزار گوکل پلاس
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زيبا ساز ، نایت اسکین
ابزار چک کردن ادرس سایت
-
سایت خدماتی هنری نایت اسکین
FreeSHRJ.IR , شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول